سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

وکیل آنلاین

وکیل آنلاین

* سوال کوتاه دارم؛

* مشاوره تلفنی؟ تلگرام هم مشاوره دارید؟

* مشاوره وکیل؟

* وکیل دادگستری؟

* مشاور حقوقی؟

* وکیل آنلاین؟

وکیل آنلاین 

حرفه ی وکالت دادگستری در ایران، به سمت تخصصی شدن حرکت می کند. گرچه شاید بتوان گفت برخی موضوعات و پرونده ها، بخصوص موضوعات خانواده، مهریه، طلاق و برخی مطالبات مالی و، حتی در طیفی وسیع تر، گروهی از شکایتهای کیفری و پیگیری مسائل آن در دادسراها و مراجع قضایی ضرورتی به تخصص واقعی برای وکیل دادگستری نداشته باشد اما در هر حال، تجربه ی کافی و به روز بودن دانش و اطلاعات وکیل، شناخت مراجع قضایی و داشتن ارتباطات درست و سازنده، نقش مهمی در روند دادرسی و حصول نتیجه ی مطلوب خواهد داشت؛ گرچه تضمین نتیجه توسط وکیل دادگستری، برخلاف مقررات شغلی وشئون وکالت بوده و تخلف انتظامی محسوب می شود.

با گسترش روابط اجتماعی و اقتصادی و پیچیده تر شدن مسائل ناشی از این روابط و نیز توسعه ی روزافزون اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک و ارتباطات از طریق ایمیل و … موضوعات و سوالات عدیده ای ایجاد شده است که یک وکیل دادگستری و مشاور حقوقی، صرفا، با اتکا به دانش کلاسیک حقوقی (لیسانس، فوق لیسانس، دکتری) و تجربه ی اندک نمی تواند پاسخگوی سوالات متعدد و گسترده و دعاوی احتمالی مطرح در دادگستری باشد.

وکیل آنلاین

با توجه به همین رشد سریع روابط حقوقی، قوه قضاییه نیز در سالهای اخیر با ایجاد مراجع تخصصی، از قبیل دادسرای جرایم رایانه ای، دادسرای جرایم پولی و بانکی، دادسرای فرهنگ و رسانه و … سعی در برآورده کردن نیازها، مشکلات و دعاوی حقوقی و قضایی مردم نموده است.

نیازها و مشکلات ناشی از قراردادها و روابط حقوقی مستلزم آن است که موسسات حقوقی قوی و کارآمدی ایجاد شود تا بتواند با وکلای جوان و نیز وکلا و مشاوران تخصصی و بهره گیری از تجارب وکلا و قضات بازنشسته، سرعت، تخصص، کارآمدی و در نهایت، رضایتمندی موکلین را در پی داشته باشد و با اتخاذ تدابیر و روشهای جدید، مشاوره حقوقی در فضای مجازی، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره آنلاین، مشاوره حقوقی در تلگرام و … را نهادینه کند.

البته نمی توان و نباید انتظار داشت موسسات حقوقی عهده دار مشاوره حقوقی رایگان باشند. رایگان بودن مشاوره حقوقی، برخلاف ظاهر فریبنده و دلنواز، کیفیت مشاوره ها را تحت تأثیر قرار می دهد و، احتمالا، هدف از مشاوره دادن را، صرفا، به اخذ پرونده با روشهای نادرست و تشویق مراجعین به طرح دعاوی واهی تنزل دهد و نهایتا به یک دفاع ضعیف و نافرجام منجر شود. لازمه ی شغل وکالت، صداقت و تعهد وکیل دادگستری در کنار تخصص و شم وکالتی و داشتن تجربه کافی است؛ البته تجربه به سن و سال نیست؛ پرونده های موفق یک وکیل و حسن اعتماد موکلین تا حد زیادی، گویای واقعیات خواهد بود.

وکیل آنلاین

با توجه به تجربه ی چندین ساله به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، نیاز مبرم بخشی از افراد جامعه به خدمات حقوقی بخصوص مشاوره تخصصی حقوقی آنی و فوری را به دفعات دیده ام. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفتید می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین وکیلسرا در تلگرام بهره بگیرید. بنا به ضرورت مذکور، مشاوره تلفنی و مشاوره تلگرامی در ساعات غیر کاری نیز مقدور خواهد بود (برای اطلاع از شرایط مشاوره سایت وکیلسرا را ملاحظه کنید)

مشاوره رایگان، چه حضوری و چه تلفنی، در برخی موارد استثنایی، در حد ضرورت و سوال کوتاه ممکن خواهد بود. البته، مشاوره های تخصصی و کامل، منوط به پرداخت هزینه مشاوره خواهد بود. بدیهی است که برای پاسخ و مشاوره در خصوص برخی از موضوعات، سوالات و پرونده های حقوقی لازم است اصل مدارک توسط وکیل رؤیت شود یا حتی در پاره ای موارد، پرونده با دقت مطالعه شود.

وکیل آنلاین

وکیلسرا؛

مصطفی محمدی: وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.