سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

رپورتاژ ارزان

رپورتاژ ارزان خبری

وب سایت تکخند روزانه تمامی بخش هایش آپدیت و به روز میشود . رپورتاژ در این وب سایت همزمان در 20 وبلاگ با رنک بالا انجام پذیر میباشد که میتوانید نتیجه آن را بعد از یکهفته و دو هفته مشاهده نمایید .

رپورتاژ آگهی ارزان خبری

اگر برای اولین بار است کلمه رپورتاژ یا رپرتاژ را می شنوید یا می بینید حتما میخواهید بدانید که رپورتاژ یا رپرتاژ به چه معنایی است این فقط سئوال شما نیست بلکه وقتی داشتم در مورد رپرتاژ جستجو میکردم به سئوالاتی نظیر ” رپورتاژ چیست ” ، “رپرتاژچیست ” ، ” رپورتاژ یعنی چه ” ، ” رپرتاژ یعنی چه ” و… برخورد کردم

تعداد سئوالات واقعا به حدی بود که اگر میخواستم در رابطه با معنای رپرتاژ یا رپورتاژ سئوال مطرح کنم تا بیش از ۱۰۰ سئوال نیز میتونستیم مطرح کنم ، اما خوب به نظرم سئوالات بیشتر باعث ابهام بیشتر میشه ، به همین جهت فقط به به چند سال اصلی اشاره کردم ، اما در ادامه به صورت خلاصه به همه سئوالات پاسخ میدم

تعاریف مختلفی برای رپورتاژ و رپرتاژ وجود دارد که بگذارید چند نوع تعریف رو بررسی کنیم و سپس به کاملترین تعریف بپردازیم :

» تعریف رپرتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی :

رپرتاژ چیست ؟ رپرتاژ یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌ صورت بی‌ طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند.


چرا وب سایت تکـــ خند را انتخاب کنیم

وب سایت تکخند روزانه تمامی بخش هایش آپدیت و به روز میشود . ریپورتاژ در این وب سایت همزمان در ۲۰ وبلاگ با رنک بالا انجام پذیر میباشد که میتوانید نتیجه آن را بعد از یکهفته و دو هفته مشاهده نمایید . این پکیج میتواند برای سئوکاران و افزایش رتبه وب سایت کاربران در موتور جستجو مفید باشد . رپورتاژ ارزان در وب سایت تک خند + ۲۰ وبلاگ رنک دار در سه ماه ۴۵ هزارتومان میباشد .

لینک ها از ۳ تا ۵ به صورت فالو انجام پذیر می باشد

تعداد تصاویرها ۵ عدد

ویرایش محتوا در صورت لزوم ۱۰ هزار تومان میباشد .

 

تاریخچه موتورسیکلت

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران موتور سیکلت های دوچرخ با یک پیشرانه تامین کننده نیروی محرکه(موتور) به عنوان یک وسیله نقلیه ارزان قیمت و بسیار مفید در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بتوان موتور سیکلت را دوچرخه ای نامید که، در مکانیسم حرکتی به کمک یک موتور احتراقی توسعه یافته است.
 
اولین ایده ساخت یک وسیله موتوری دوچرخ یا موتور سیکلت توسط دوسازنده آلمانی دوچرخه به نام های «گوتلیب دایملر» و «ویلهلم می باخ» در شهربدکانسات(اشتوتکارت) در سال 1855 اجرا و موتور سیکلت اختراع شد، درواقع وسیله ای که ساخته شده بود همان دوچرخه موتور دار بود که با مواد نفتی تغذیه می شد. بدنه آن از چوب و چرخ ها ترکیبی از اسپوک های چوبی با تسمه ها و یک شاسی فلزی بود که در کنار پیشرانه تک سیلندر اتوسیکل و یک کاربراتور تلمبه ای، وسیله نقلیه ابتدایی مذکور را به حرکت در می آورد. سازندگلن این اختراع خودروی خود را Reitwagen یعنی خودروی سواری نام نهادند. 

هدف اولیه آنها طراحی یک وسیله نقلیه رسمی نبود بلکه تلاش آن ها بر طراحی یک حمل کننده موتوری چرخ دار متمرکز شده بود. 

البته اگر موتورسیکلت را کسی به عنوان دوچرخه ای که با نیروی بخار کار کند تعریف نمایید، نخستین موتورسیکلت آمریکایی بوده است ولی نه به شکل موتورسیکلت های امروزی.

 این وسیله در نمایشگاه ها و سیرک های آمریکای شرقی در سال 1867توسط «سیلوستر هاروارد روپر» در ماساچوست در معرض دید همگان قرار گرفت. یک نمونه از ماشین «روپر» ساخت سال 1869 موجود است. این دستگاه از یک پیشرانه دو سیلندر زغال سوز ساخته شده است و یک میله اتصال به طور مستقیم چرخ عقب را به حرکت در می آورد و البته بیشتر به یک سواری امروزی می ماند تا یک موتورسیکلت. ( فروش موتورسیکلت)

در اوایل گسترش صنعت تولید موتورسیکلت، سازندگان دوچرخه بسیاری وجود داشتند که تولیدات خود را به وسایلی با پیشرانه های دورن سوز مجهز ساختند.

در ابتدای کار تمامی تولیدکنندگان طراحی مدل های سه یا چهار چرخه را در دستورکار خود قرار دادندو این حالت امنیت و اطمینان کافی برای کنترل وسیله و زمین نخوردن راننده را تضمین می کردکه با قوی تر شدن پیشرانه ها و توسعه طراحی بدنه دوچرخه ها توسط سازندگان موتورسیکلت کم کم توسعه یافت.یک مدل دوچرخ بسیار جالب مدل «میلت» بود که بعدها در سال 7892 طراحی شد. میلت از یک پیشرانه پنج سیلندر استفاده می کردکه به عنوان توپی چرخ عقب نیز به کار می رفت، سیلندرها همراه چرخ دور می خوردند و میل لنگ آن نیز محور عقب را تشکیل می داد.
 
اولین تولید واقعاً موفق مدل دوچرخ  فروش موتورسیکلت  «هیلدن براندو ولفهولر» نام گرفت و در سال 1984 در مونیخ عرضه شد که یک پیشرانه دوتایی موازی در پایین بدنه نصب شده بود که سیلندرهای آن جلو وعقب می رفت. میله اتصال مستقیماً به محور چرخ عقب متصل می شد و به جای استفاده از چرخ سنگین برای ذخیره انرژی در بین احتراق سیلندر در این موتور یک جفت تسمه محکم ارتجاعی مورد استفاده قرار گرفته بود که هر کدام در قسمت خارجی بر سیلندر نصب می شد. سیستم خنک کننده پیشرانه، با استفاده از یک مخزن آب (رادیاتور) که در بالای گلگیر عقب نصب شده بود، کار می کرد. در سال 1895 شرکت فرانسوی «دودیون باتن» پیشرانه ای ساخت که امکان تولید انبوه و عمومی موتورسیکلت را فراهم می کرد.

 این پیشرانه سبک، کوچک و با دور موتور بالا بود که از باتری و احتراق زغال استفاده می کرد. دودیون باتن ، این پیشرانه 2.1 اسب بخاری را برای استفاده در موتورهای شهری ارائه کرد، پیشرانه فوق متوسط شرکت های متعددی همچون «ایندین» و «هارلی دیویدسن» در امریکا کپی شد. اگرچه یک آمریکایی به نام «پنینگتون» تعدادی ماشین از این دست را در سال 1895 ساخت. اولین تولیدکننده آمریکایی موتورسیکلت «آرینت-آستره» بود که توسط شرکت «هتز» در «واتهام ماساچوست» ساخته شد.
 
تا قبل از جنگ جهانی اول، بزرگ ترین تولیدکننده موتورسیکلت شرکت ایندین بود. پس از آن شرکت هارلی دیویدسن این جایگاه را دراختیار داشت. در سال 1928 کمپانی DKW بود که به یزرگ ترین سازنده موتورسیکلت تبدیل شده بود. موتورسیکلت های کارخانه BMW در سال 1923 با موتور دوقلو یا «باکسر» وارد عرصه رقابت شد. پس از جنگ جهانی دوم گروه BSA در سال 1951موتورسیکلت های «تریومف» را خریداری کرد تا بدین ترتیب ادعای تولید یکی از چهار تولیدکننده موتورسیکلت در جهان تبدیل شود و بعد از آن به عنوان به بزرگترین تولید کننده وقت تبدیل گردد.
 
شرکت آلمانی NSU از سال 1955 تا 1970 به بزرگترین سازنده موتورسیکلت بدل شد. اما در 1970 سالی که شرکت های ژاپنی و در راس آنها «هوندا» گوی رقابت را از دیگر رقبا ربود کا تا اکنون نیز در اختیار داشته است. 

تولیدکنندگان انگلیسی (تریومف-BSA-نورتون) تا قبل از از به عرصه آمدن هوندا جایگاه غالبی در تولید موتور سیکلت در بازار داشتند اما تولیدات سریع، ارزان، متنوع و با کیفیت برتر ژاپنی ها در اوایل 1970 بازار را از دست دیگران ( فروش موتورسیکلت) و بخصوص انگلیسی ها خارج کرد.
 
امروزه شرکت های هوندا، سوزوکی، کاوازاکی صنعت موتورسیکلت را دراختیار گرفته اند. اگرچه کمپانی های مانند هارلی دیویدسن هنوز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و در سال های اخیر نیز برخی از مارک های دیگر و بخصوص مارک های ایتالیایی مانند «دوکاتی» نیز توانسته اند محبوبیت زیادی به دست آورند.
منبع : yjc.ir

traveldocs

تراول داکیومنت کانادا ، افرادی که دارای کارت اقامت کشور کانادا هستند و اعتبار PR آن ها در زمانی که خارج از کشور کانادا هستند تمام میشود و یا افرادی که برای اقامت اقدام کرده اند اما هنوز PR را دریافت نکرده اند باید برای ورود دوباره به کشور کانادا درخواست تراول داکیومنت دهید . برای تمدید کارت اقامت موقت نیاز به اخذ ویزای Travel Document است.

توجه نمایید کادر ایران کانادا کلیه اقدامات لازم جهت اخذ این نوع ویزا را انجام خواهد داد تا شخص متقاضی , پس از دریافت ویزای تراول داکیومنت و ورود به کانادا جهت تمدید PR و یا انجام فرایند اقامت داِیم اقدام نمایید .

برای پرسش سوالات خود میتوانید با کارشناسان شرکت ایران کانادا به شماره تماس :   ۸۸۵۰۱۴۱۱-۰۲۱ | ۸۸۵۰۱۴۱۲-۰۲۱ | ۸۸۵۳۱۶۲۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

تراول داکیومنتتراول داکیومنت پاسپورتتراول داکیومنت پاسپورت کاناداتراول داکیومنت در کشور کاناداتراول داکیومنت کاناداتراول داکیومنت ویزاتراول داکیومنت ویزا کانادادرخواست تراول داکیومنتدفتر ویزای کاناداویزای کاناداویزای کانادا در سهروردیویزای کانادا در مطهری

pickupvisa


پیکاپ ویزا

یا همان پیکاپ پاسپورت برای افرادی مناسب می باشد که پس از اقدام جهت اخذ ویزا کانادا و طی شدن مراحل اخذ ویزا به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان ، امکان سفر به کشورهای مربوطه را ندارند .
حال میخواهیم تعریفی از گذرنامه داشته باشیم ، پاسپورت یا گذرنامه یک مدرک بین المللی می باشد که هر دولت کشور مربوطه برای شهروندان خود صادر میکند تا شهروندان بتوانند با اجازه دولت به کشور مقصد سفر کنند .


جهت ارائه ویزا در پاسپورت الزام به حضور شخص متقاضی در سفارت نیست، پاسپورت می‌تواند از طریق یک کارگزار (شرکت ایران کانادا) تحویل سفارت گردد و فرایند ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن پاسپورت به شخص متقاضی را پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا می‌گویند که تمامی خدمات پیکاپ پاسپورت در شرکت ایران کانادا قابل ارائه می باشد .
ارائه خدمات پیکاپ پاسپورت در شرکت ایران کانادا دارای تمامی مجوزهای مربوطه به ویژه مجوز از نیروی انتظامی را دارا می باشد .
ارسال پاسپورت ها هر هفته شنبه در شرکت ایران کانادا اقدام میگردد که میانگین به مدت ۱۰ روز انجام پذیر می باشد . لذا لازم به ذکر است در زمان شلوغی در سفارت مربوطه پاسپورت ها در سفارت نگهداری شده و پس از بررسی های لازم ، اقدام به پیکاپ پاسپورت انجام میگیرد .
پیکاپ پاسپورت در شرکت ایران کانادا ، فقط برای کشورهای کانادا و آمریکا قابل ارائه می باشد .

برای پرسش سوالات خود میتوانید با کارشناسان شرکت ایران کانادا به شماره تماس :   ۸۸۵۰۱۴۱۱-۰۲۱ | ۸۸۵۰۱۴۱۲-۰۲۱ | ۸۸۵۳۱۶۲۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

pick up پاسپورتpick up ویزاپیکاپ پاسپورت آمریکاپیکاپ پاسپورت کاناداپیکاپ کانادا تضمینیپیکاپ ویزاپیکاپ ویزا آمریکاپیکاپ ویزا کاناداپیکاپ ویزای آمریکاپیکاپ ویزای کانادا

میزان شیری که در اختیار نوزاد قرار می دهیم باید بر اساس میل و تقاضایش باشد

میزان شیری که در اختیار نوزاد قرار می دهیم باید بر اساس میل و تقاضایش باشد

 

یکی از مهمترین دغدغه های مادران از هنگام تولد نوزاد، تغذیه و سلامتی اوست. درست است که موضوع تغذیه بسیار مهم است اما گاهی حواشی آن نیز به اندازه خودش اهمیت پیدا می کنند. در این مطلب 5 نکته در مورد حواشی تغذیه کودک از تولد تا شش ماهگی را بررسی می کنیم؛

1. میزان شیری که در اختیار نوزاد قرار می دهیم باید بر اساس میل و تقاضایش باشد. ترجیح ما عموما با شیر مادر است مگر اینکه به هر علت خاصی به توصیه و مشورت پزشک مجبور باشیم از شیر خشک نیز در کنار شیر مادر یا به تنهایی استفاده کنیم.

2. در هنگام شیردادن به نوزاد ترجیح این است که او را در آغوش بگیرید و به رویش لبخند بزنید. با نوزاد صحبت کنید و سعی کنید با او ارتباط عاطفی برقرار کنید. حتی در سه ماهه اول تولد که فکر می کنیم نوزاد چیزی را نمی بیند و درک خاصی ندارد این ارتباط بسیار مفید واقع می شود.

  تغذیه نوزادان 1 ساله

در هنگام شیردادن به نوزاد ترجیح این است که او را در آغوش بگیرید و به رویش لبخند بزنید

 

3. یکی از موضوعات مهم در این دوران آروغ گرفتن از نوزاد بعد از شیر خوردن است. این کار ضروری و حائز اهمیت است چون نوزاد به تنهایی قادر به خارج کردن هوای اضافی که در هنگام شیرخوردن وارد معده اش شده است را ندارد. به خصوص اگر نوزاد شیر مادر را نخورده باشد که باعث می شود میزان هوای بیشتری را از طریق شیشه شیر وارد معده خود کرده باشد. در حال حاضر شیشه شیرهایی مخصوص در بازار وجود دارد که به نام استیک یا آروغ بگیر وجود دارد اما با این وجود حتما نوزاد هوا را می بلعد پس باید حتما آروغ را گرفت. حتی اگر خوابید به مدت 20 دقیقه به صورت کاملا عمودی نوزاد را در آغوش خود نگه می داریم و پشتش را رو به بالا ماساژ می دهیم تا آروغ بزند. روش ضربه زدن قدیمی منسوخ و در حال حاضر رد شده است.

4. بچه سه تا شش ماهه ممکن است موقع خوردن شیر دور و اطرافش را نگاه کند سینه را رها کند و بعد از چند لحظه دوباره بگیرد طبیعی است. به محض رها کردن سینه نباید فکر کنیم که بچه سیر شده است و به سرعت روند شیردهی را متوقف کنیم. باید بگذاریم بچه به شیرخوردن ادامه دهد. اگر احساس کردیم که حواس نوزاد خیلی پرت می شود بهتر است به جای آرامی برویم و در آنجا به او شیر بدهیم. جایی که احساس آرامش کند و حواسش پرت نشود. جای خلوتی که نور خیلی زیادی در صورت و چشم بچه نباشد.

5. نوزاد تا شش ماهگی تنها از شیر تغذیه می کند و اگر ما نتوانیم شیر کافی در اختیار او بگذاریم ممکن است دچار عقب افتادگی رشد شود.

 

منبع:ninisite.com