سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

سایت تفریحی خنده دار آموزشی جدید

pickupvisa


پیکاپ ویزا

یا همان پیکاپ پاسپورت برای افرادی مناسب می باشد که پس از اقدام جهت اخذ ویزا کانادا و طی شدن مراحل اخذ ویزا به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان ، امکان سفر به کشورهای مربوطه را ندارند .
حال میخواهیم تعریفی از گذرنامه داشته باشیم ، پاسپورت یا گذرنامه یک مدرک بین المللی می باشد که هر دولت کشور مربوطه برای شهروندان خود صادر میکند تا شهروندان بتوانند با اجازه دولت به کشور مقصد سفر کنند .


جهت ارائه ویزا در پاسپورت الزام به حضور شخص متقاضی در سفارت نیست، پاسپورت می‌تواند از طریق یک کارگزار (شرکت ایران کانادا) تحویل سفارت گردد و فرایند ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن پاسپورت به شخص متقاضی را پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا می‌گویند که تمامی خدمات پیکاپ پاسپورت در شرکت ایران کانادا قابل ارائه می باشد .
ارائه خدمات پیکاپ پاسپورت در شرکت ایران کانادا دارای تمامی مجوزهای مربوطه به ویژه مجوز از نیروی انتظامی را دارا می باشد .
ارسال پاسپورت ها هر هفته شنبه در شرکت ایران کانادا اقدام میگردد که میانگین به مدت ۱۰ روز انجام پذیر می باشد . لذا لازم به ذکر است در زمان شلوغی در سفارت مربوطه پاسپورت ها در سفارت نگهداری شده و پس از بررسی های لازم ، اقدام به پیکاپ پاسپورت انجام میگیرد .
پیکاپ پاسپورت در شرکت ایران کانادا ، فقط برای کشورهای کانادا و آمریکا قابل ارائه می باشد .

برای پرسش سوالات خود میتوانید با کارشناسان شرکت ایران کانادا به شماره تماس :   ۸۸۵۰۱۴۱۱-۰۲۱ | ۸۸۵۰۱۴۱۲-۰۲۱ | ۸۸۵۳۱۶۲۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

pick up پاسپورتpick up ویزاپیکاپ پاسپورت آمریکاپیکاپ پاسپورت کاناداپیکاپ کانادا تضمینیپیکاپ ویزاپیکاپ ویزا آمریکاپیکاپ ویزا کاناداپیکاپ ویزای آمریکاپیکاپ ویزای کانادا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.